قابل توجه دانشجویان عزیز - چهارشنبه پنجم مرداد ۱۳۹۰
کاربرد مصاحبه در خبر - چهارشنبه هجدهم دی ۱۳۹۲
جنگ رواني بين جناح‌هاي سياسي - جمعه یازدهم فروردین ۱۳۹۱
عمليات رواني و آشوبگري در افکار عمومی - جمعه یازدهم فروردین ۱۳۹۱
رويكردي تئوريك به عوامل شكل‌دهي و كنترل افكار عمومي - جمعه یازدهم فروردین ۱۳۹۱
تغيير نگرش مخاطبان انتخاباتي - جمعه یازدهم فروردین ۱۳۹۱
ويژگي‌هاي خبرنگاري سياسي - چهارشنبه بیست و چهارم اسفند ۱۳۹۰
وظايف روابط عمومي - سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰
نقش رسانه‌ها در مديريت بحران‌هاي سياسي - سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰
رسانه پيام است - سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰
نحوه صحيح پوشش رسانه‌اي تروريسم - سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰
چرا آبشخور ايرانيان، بيگانگان هستند؟ - سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰
واژگان مقدس و حرام در تبليغات (با رويكردي به تبليغات بين‌الملل) - سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰
نظريه‌هاي انتقادي در خبر - سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰
يازده سطح روزنامه‌نگاري شهروندي - سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰
روابط عمومی های مدرن بایدها و نباید ها - سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰
انواع نشريه درون سازمانی یا داخلي - سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰
حقوق ارتباطات چیست؟ - سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰
نگاهی به سیر تاریخی قانون مطبوعات و سانسور در ایران - سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰
رسانه شخصی، رقیب رسانه جمعی - سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰
تبلیغات آنلاین جدی گرفته نمی‌شود - سه شنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۰
تبلیغات بی‌ضابطه حقوق مخاطب را تهدید می‌کند - دوشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۰
تبلیغات نیازمند تحقیقات - دوشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۰
15 پیشنهاد ساده برای تبلیغات - دوشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۰
باید‌ها و نباید‌ها در تبلیغات محیطی - دوشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۰
تبلیغات خلاق و رسانه‌های نوین - دوشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۰
تبلیغات سیاسی - دوشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۰
بازاریابی از آغازتاکنون: بازاریابی سنتی, بازاریابی نوین - دوشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۰
کاربرد روابط عمومی در تبلیغات - دوشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۰
نظریه ارتباطات : مکتب فرانکفورت و نظریه انتقادی - دوشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۰
نقش مطبوعات در افکار عمومی - دوشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۰
شهروندان الکترونیک و شکل مشارکت آنان - دوشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۰
تاریخچه تحلیل محتوای پیامهای ارتباطی - دوشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۰
نظریه ارتباطات : سوزن تزریقی (گلوله ای) - یکشنبه بیست و یکم اسفند ۱۳۹۰
انواع روابط‌عمومی: روابط‌ عمومی توجیه‌گر، تبیین‌گر و تحلیل‌گر - جمعه نوزدهم اسفند ۱۳۹۰
معرفي سامانه خودكار وبگاه روابط عمومي الكترونيك - جمعه نوزدهم اسفند ۱۳۹۰
مبانی نظری جامعه اطلاعاتی - جمعه نوزدهم اسفند ۱۳۹۰
رسانه های الکترونیک - جمعه نوزدهم اسفند ۱۳۹۰
خبرنگاران شهروندی ، جایگزین یا مکمل خبرنگاران - جمعه نوزدهم اسفند ۱۳۹۰
خبرنامه الکترونیک - جمعه نوزدهم اسفند ۱۳۹۰
ويژگي رسانه ها در تبليغات پست مدرنيسم - جمعه نوزدهم اسفند ۱۳۹۰
نظریه ارتباطات : مجموعه دوم نظریات ارتباطات - جمعه نوزدهم اسفند ۱۳۹۰
نظریه ارتباطات : مجموعه اول نظریات ارتباطات - جمعه نوزدهم اسفند ۱۳۹۰
نظریه ارتباطات : نظریه تعامل گرایی نمادین - جمعه نوزدهم اسفند ۱۳۹۰
شتاب گرفتن زندگی در عصر اطلاعات - جمعه نوزدهم اسفند ۱۳۹۰
روابط عمومي الكترونيك و  كاربرد  SMS و تله تكست درآن - جمعه نوزدهم اسفند ۱۳۹۰
نظریه‌ی مونتاژ شوروی - سه شنبه شانزدهم اسفند ۱۳۹۰
فناوری‌های نوین در خدمت روابط عمومی - دوشنبه پانزدهم اسفند ۱۳۹۰
تکنیک های مصاحبه - دوشنبه پانزدهم اسفند ۱۳۹۰
رسانه از منظر اندیشه انتقادی - دوشنبه پانزدهم اسفند ۱۳۹۰